Zajęcia indywidualne to spersonalizowany plan wsparcia. Ich zaletą jest większa elastyczność procesu nauczania: stałe monitorowanie postępów, dostosowanie tempa pracy, reagowanie na potrzeby i lepsze dopasowanie treści pod kątem zainteresowań dziecka.

dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym (od pierwszego roku życia)

  • stymulacja rozwoju dziecka na wczesnym etapie jego rozwoju
  • instruktaż dla Rodziców
  • wczesna nauka czytania
  • diagnoza sposobu przyjmowania pokarmów/sprawności narządów artykulacyjnych
  • stymulacja narządów artykulacyjnych/niwelowanie lub przeciwdziałanie wadom wymowy

dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (od trzeciego roku życia)

  • stymulacja rozwoju dziecka na aktualnym etapie jego rozwoju
  • instruktaż dla Rodziców
  • wczesna nauka czytania
  • diagnoza sposobu przyjmowania pokarmów/sprawności narządów artykulacyjnych
  • stymulacja narządów artykulacyjnych/niwelowanie lub przeciwdziałanie wadom wymowy
  • przeciwdziałanie/niwelowanie problemów w nauce czytania i pisania
  • diagnoza i terapia funkcjonowania społecznego

młodzież (od jedenastego roku życia)

  • terapia wad wymowy, kontrola dykcji, sposobu oddychania
  • przeciwdziałanie trudnościom w nauce oraz niwelowanie istniejących
  • diagnoza i terapia funkcjonowania społecznego